2011. október 25., kedd

Kimenő

Fantasztikus dolog néha levetni az otthoni ruhát, a háztartást, és szoknyás-tűsarkúcsizmás szerelésbe bújni, sminket feldobni, és a férjem oldalán nőként mulatni indulni.


Szombat este egy étterembe mentünk dumaszínházba. A műsor előtt másfél óra svédasztalos igen magas színvonalú vacsora volt a program, martinit iszogattam, és csak csacsogtunk M. és én. Igaz, hogy mind a házasságunk, mind maga a kapcsolatunk igencsak gyerekcipőben jár még, mégis annyira biztos vagyok benne! Hogy mellette van a helyem, és sokszor rácsodálkozom, hogy én tényleg ŐT kaptam!Jó nekem, és szerencsés Lilka ezzel az apával!
A dumaszínházban két, a televízióból ismert előadó volt, Kiss Ádám és Kovács András Péter, az előbbiben nagyot csalódtam, a műsor 80%-a a fél évvel ezelőtt ugyanitt leadott duma volt, már elsőre is határeset a humort illetően. A második fantasztikus volt, igazán közéleti aktualitásokkal tűzdelve, és igazi jó poénokkal. Kellemes volt. 
A kimenő hamar véget ért, a vasárnap is elröppent, és mi megint itt vagyunk a hétköznapok rohanó rengetegében, vacak idő okán szobafogságban, nátha okán magunkban. Nem olyan nagy katasztrófa ez, remekül mulatunk én és a kistörpe, és rengeteget szórakozom a bolondozásain, sokat bohóckodik és sokat nevetünk.


Egy kis bepillantást adok a mókáinkba:


Újra szereti a szobahintáját

Legújabb poén a "majompofa"

Néha csak úgy rohangál a szobában, és kacarászik.Imádom!

...és olvasunk, olvasunk, olvasunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése