2011. december 21., szerda

Huncutságok

Készítettük este Lillával a fürdővizét, aztán átmentünk a nappaliba, egynéhány apróságot helyreraktam, közben láttam, hogy Törpi kiszalad a fürdőszobába. Fél perc sem telt el, mikor utánamentem, és szólongattam, hogy jöjjön vetkőzni. Semmi válasz. Ahogy beléptem a fürdőbe, sehol sem láttam. Kihagyott a szívem, átfutott rajtam, hogy talán kiment az emeletre vezető lépcsőhöz míg nem figyeltem, és most készül leesni (ugyanis az babaajtót már megvettük, de még nem szereltük fel), de hát nem volt rá ideje... És akkor megpillantottam a lábát, a sarokban bebújt a köntösöm mögé, és ott kuncogott magában, halkan, nehogy meghalljam, és ahogy lehajoltam hozzá, elégedett kacagásban tört ki. Sikerült anyut megtréfálni. Minimum 5 évet öregedtem.
Ilyen kis csibész a lánykám, imádom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése