2011. december 9., péntek

Kemény napunk volt.
Elvállaltam reggeltől estig egy ismerős gyermekét. Jó kis kóstoló volt ez a kétgyerekes létből, végeredményben alig várom, hogy bővüljön kiscsaládunk, jó volt, bár estére azt sem tudtam ki vagyok úgy elfáradtam. 
Christopher egy örökmozgó nagyon öntudatos kétéves kisfiú, cseh apukával és magyar anyukával. Mostanában kezd beszélni, rengeteg szót tud már, a nehezítés, hogy van amit magyarul mond, van amit csehül. Én nem beszélem a nyelvet. Annyit tudok most már, hogy a "mimiko" babát jelent. Különben sok egyéb dolog örök rejtély marad, csak Ő tudja, mit akart mondani:)
Egész nap egy szemhunyásnyit sem aludt, annyira bepörgött Lilla szuper játékaitól, a kedvenc a motor volt, még szerencse, hogy van kettő, így nem ment az örökös harc (legalábbis a motorért nem...). Szóval megvan mit kap születésnapjára, hétvégén megyünk a bababuliba.
Annak ellenére, hogy az egész kisgyerekek nem játszanak igazán együtt, csak egymás mellett, egész sok közös pontot sikerült találni. Volt a kukucskálós játék, amikor Christopher a függöny mögé bújt, Lilla pedig leszedte róla, nagyon kacagtak mindketten, nagyon édesek voltak! A hernyó alagútba is ketten másztak bele, ücsörögtek a kis babavilágukban, és kacarásztak. Én meg csak olvadoztam. Az, hogy baleset nélkül megúsztuk az egész napot, számomra külön sikerélmény!!!


Drága Lilla mutogatta a játékait

Közös zenélés

Mai kor gyermeke...

Lánynak piros, fiúnak zöld:)

motorosok


Közös mesenézés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése