2011. december 16., péntek

Írhatnék...

...a vasárnapi Christopher 2 éves szülinapi partyról és vidám hétköznapokról, babafoglalkozásokkal és társasági élettel...


Mégsem írhatok...
Köszönet egy hányós-hasmenéses vírusnak, ezekben ugyanis nem volt részünk.
Vasárnap kezdődött velem, egy nap alatt átvészeltem, azóta 3 kilót ledobtam a beteg-diétával. Hurrá!!!:) Így ez egy viszonylag szép, happyendes történet volna, csakhogy hétfőre Lillán is kijött a bajság.
Eljött hozzánk a kedvencdoktornénink, Lilla legnagyobb meglepetésemre egész barátságosan fogadta, persze a nagy bizalom csak addig tartott amíg elő nem került a sztetoszkóp, valahogy annak a látványa a teljes kétségbeesésbe tudja kergetni, ahol nem használ se szép szó, se vigasztalás, de még a varázscumi sem. Megkaptuk az utasításokat, betartani nehéz volt. Lilla azontúl, hogy étvágytalan volt, annyira semmit és semmilyen formában nem ivott meg, hogy már ott lebegett a fejünk felett a kórházi infúzió réme, amikoris egy kis kólával (amit soha nem kapott és nem is fog egy darabig ha rajtam múlik) és almával sikerült ezt megúszni. A kedd és a szerda, bár a betegség tünetei egy nap alatt elmúltak, de hasonló kínszenvedés volt, ez az ivás téma kicsinált mindkettőnket. 


És ma pénteken mondhatom, hogy jól vagyunk!!! Végre süt a nap, voltunk a szomszédokkal a lovaknál sétálni, remek volt egy kis társaság végre, megjött Törplilla étvágya is, tombolva követelte az ebédet, és olyan rengeteget iszik, hogy öröm nézni.


Az egyik rádión csak karácsonyi zenék mennek. Ebben a nagyon furcsa, tavaszias időben annyira nehéz ráhangolódni az ünnepre, pedig már a nyakunkon van, hogy két napja következetesen csak ez a rádió szól....Megtette a hatását. Elkapott a karácsonyi láz, kreatívkodtam is. Ami ajándékba készült családnak vagy egyebeknek nem teszem fel, annyira egyértelmű lebukás lenne, de van ami saját örömömre készítettem. Egy blogról loptam az ötletet, szívesen beírnám, hol, mert még ezer és ezer szuper dolgot láttam, de sajnos nem találom, ha meglesz pótolom a hiányosságot. 
Karácsonyfadísz hungarocell gömbből, kell még hozzá egy kis festék (akril), madzag akasztónak, gyöngyfüzér és ragasztópisztoly. No meg egy kis fantázia:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése