2011. május 29., vasárnap

Bálozás és gyereknapozás

Tegnap volt nálunk az Egyházközségi bál. Igazából hiába bálnak hívják, a legfontosabb esemény az este folyamán kevésbé bálozós jellegű. Ez egy, a helyi fiatalokból mint alkalmi színészekből összeállt társulat által színpadra vitt darab. Ezúttal Ed Monk: Cut című színdarabját adták elő, hatalmas sikerrel. A darab egy hamisítatlan vígjáték, egy hatalmas kuszaság, egy darab próbája, amit egy baki miatt megállít a rendező, aki azonban csupán egy színész, aki rendezőt játszik, és egy baki miatt megállítja a rendező, akiről szintén kisül, hogy csupán egy színész, és így tovább, míg a végén valóban egy átláthatatlan kavalkáddá válik minden. Sajnos a vége felé el is vesztettem a fonalat, mert Lilla megunta, hogy egy helyben kell ücsörögni, és még csendre is intem folyamatosan, ezért úgy gondolta, inkább bele-bele kiabál az egyébként hangosítás hiányában nehéz dolgú színészek monológjaiba, szóval hátrasétáltam vele a legutolsó sor mögé, és onnan követtük a cselekményt. Zseniálisak voltak a kis színészek! Külön büszke voltam kettőre, akik unokatesóim, illetve a rendezőre (a valódira!!!), aki szintén, sőt, Ő még Lilla keresztapja is! 
Az előadás végeztével következett egy vacsora, amin nem maradtunk, és nem csak Lilka türelmetlensége miatt, hanem az én szigorú fogyókúrás diétám okán is. Azután még lett volna táncház, tombola, csupa móka-kacagás. Ezeket sajnos szintén kihagytuk, M. úgyis dolgozott, így még ha lett volna aki bébiszittingelje Lillát, akkor sem biztos, hogy visszamentem volna, de sebaj, eljön még az idő, amikor teljes létszámban veszünk részt az ilyen és hasonló programokon!!!


Ma pedig a hercegkisasszony első GYEREKNAPJÁRA ébredtünk! Lesz ajándék, fantasztikus színes készségfejlesztő játékokat vettünk Neki, amiből az egyiket már tegnap megkapta, mert türelmetlen voltam kivárni a mát! Ezeken kívül nem extrázunk semmivel, bár igazából nehéz is lenne különlegessé tenni egy napot csupán azzal, hogy Lilka napja, hiszen minden egyéb nap is kizárólag az övé, és Róla szól! Lényegében azt is mondhatjuk, hogy nálunk minden nap gyereknap!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése